Take nothing but pictures, leave nothing but footprints...

tirsdag 22. mars 2011

Cleland wildlife park


Vi har flere ganger vært i Cleland wildlife park oppe i Adelaide hills. Her er et innlegg fra Cleland i september  Den flotte og ikke altfor store dyreparken er en favoritt både hos små og store. Her klapper vi koalaer og mater kenguruer og fugler.



Forrige lørdag var Lenes siste dag hos oss før hun skulle ut på tur og "backpacke" igjen. Marcus og jentene reiste opp til Cleland før de kjørte Lene til flyplassen, mens jeg begynte på den store flyttevaskejobben. 


Vi tuller litt med Lene og synes ikke hun kan skryte på seg backpackerlivet etter fem uker sammen med oss med svømmebasseng, egen dobbeltseng og mat på bordet. Men ukene har gått fort og vi har alle kost oss med besøk. Lene har skrevet dette fine innlegget om besøket sitt hos oss. Tusen takk, Lene. Vi har hatt en fin tid sammen og god tur videre!




3 kommentarer:

  1. Jeg koser meg SÅNN med bloggen deres - vi har nemlig planer om å reise på en langtur om noen år, og det er flott å få litt inspirasjon:-)
    Ser at dere koser dere, og det skjønner jeg jo - Australia er FLOTT! (Har bare vært i WA jeg altså, men drømmer om å komme meg til den andre siden også:-)

    Nydelig park det der, tenk å klappe koalaer og kenguruer, det MÅ jo være stort for barn. Særlig vi som kommer fra Norge:-)

    Kos dere videre!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Uansett hvor man er, så er det moro å se dyr. Og når de har fine farger er det jo bare enda mere stas.

    Lykke til på hjemturen, regner med at bloggen fortsetter med sights and sounds of Tønsberg and omegn ;)

    Kjetil

    SvarSlett
  3. Koselig med hilsner!!
    Så bra at du koser deg, Størstepia! Det er meningen det at man skal bli inspirert og få reiselyst! Snart blir det ikke så spennende og langt-vekk-innlegg, men heller Tønsberg og omegn ;-).

    Klem Anette

    SvarSlett